טחורים טיפול טבעי

טחורים טיפול טבעי ומונע
זהו התרופה הטבעית הכי טובה לטחורים,אפילו הרופאים נדהמים!
רוב התסמינים שכיחים - טובים, סימפטומי הטחורים כוללים דימום ללא כאבים במהלך פעולת מעיים כי תוצאות דם אדום בהיר, גירוד, גירוי, נפיחות או בפי הטבעת, היווצרות גוש רגיש או כואב באזור פי הטבעת, ולפעמים דליפה אנאלית. אבל, אתה לא צריך להיות מודאג, כי במאמר זה אנחנו הולכים להראות לך איך לטפל ולרפא טחורים - בכל הדרך הטבעית! וגם, סביר להניח שכבר יש כמה מרכיבים טבעיים אלה בארון המטבח שלך עכשיו! הערה: עקבו אחר ההוראות הפשוטות.
Source: healthyfoodteam.
  1. מנגולד:ברגע שיש לך את מנגולד (במצב טוב), לשטוף היטב ומצננים במקרר, חלות עלים מספיק על האזור הפגוע לפחות 3 פעמים ביום.
  2. אלוורה:אלוורה הוא מרכיב טבעי יעיל מסייע הקלה מהירה מטחורים. הפעולה האנטי-דלקתיות של אלוורה מסייעת בפתרון הסימפטומים בצורה מהירה וקלה. טחורים פנימיים, לחתוך פסים של אלוורה לעזוב שלכת כל הקוצים ומקפיאים. יש ליישם אותה על האזור המודלק עבור הפעולה הכפולה של רטייה קרתה יחד עם הפחתה בדלקת. עבור החיצוניים, פשוט ליישם את הג'ל המופק עלים אלוורה להרגיע מימת הוורידים הנפוחים.
  3. צִפּוֹרֶן:הנה מה שאתה צריך לעשות - רק להוסיף שתי שיני שום שלמות, 3 שיני שום ושלושה עלי דפנה בתוך מים רותחים. מרתיחים את החומרים במשך 10 דקות ולאחר מכן אתה צריך להסיר אותו מהאש. לאחר מכן מסננים את המים ולחכות עד שזה מגניב מספיק! החל את התערובת על האזור הפגוע - 3 פעמים ביום.
  4. קמומיל:קמומיל הוא צמח שניתן למצוא בקלות בכל גינה! קמומיל הוא מפורסם בשל התכונות הרפואיות שלו, בין הכוללים לטיפול בטחורים. תרופה זו מפחיתה דלקת אנאלית, עוצר דימומים קטנים ומסייע הצטלקות. כדי להכין תרופה זו, להרתיח חופן עלים קמומיל בליטר אחד של מים במשך 10 דקות. ולאפשר לו להתקרר ולהשתמש בו כדי לנקות הטחורים שלך כל עוד יהיה צורך בכך.
  5. תפוחי אדמה:כוחה של תפוחי אדמה להסיר טופס נוזלי עודפי המעשים פני עור כברכה כאשר יש לך דימום טחורים. רסק תפוחים יעזור בייבוש האזור מהר וזה יעזור לעצור את דימום ריפוי הפצע כמו תפוחי אדמת well.Grate כדי להכין עיסה חלקה. למרוח על אזור פי הטבעת ולהמתין עד שהוא הופך יבש. ניתן לעשות זאת לאורך כל היום להקלה מהירה. אנחנו באמת מקווה שתמצא מאמר זה מועיל ואל תשכחו לשתף אותו עם חברים ובני משפחה. תודה ויום נעים!
  6. שילוב של מוצרים ירוקים של מרפא הבושם - קיבוץ כברי: טחורים+,פיסורה+ ומעיים+ משיג תוצאות נפלאות .כמו כן שילות של מרקחת עצירות של מרפא הבושם - קיבוץ כברי-04-9952122,0505211607
  7. http://www.mrphbosem.com/products.php?sw=%D7%98%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

תגובות