תולעי מעיים מבוגרים וילדים ניתן לחסל ע"י צמחי מרפא

תולעי מעיים מבוגרים
בראש ובראשונה שרף החלתית החלבונה אספדיטה הוא השרף מצמח הכלך היעיל ביותר לטיפול בתולעי מעיים. טיפול מבוקר על ידי מטפל מוסמך בצמחי מרפא יסיר את הבעיה לאלתר!!
תולעי מעיים ופרזיטים שונים במערכת העיכול, אינם הדבקות השייכות לתקופת הילדות בלבד. מבוגרים רבים המתלוננים על בעיות עיכול וכאבי בטן סובלים מתולעי מעיים ופרזיטים גם אם לא חזרו מביקור במדינת עולם שלישי לאחרונה או בכלל.
צמחי מרפא קלאסיים לטיפול בתולעים, שידועים כצמחי מפתח במסורות הרפואית השונות מזה אלפי שנים, כוללים זנים שונים של לענות, קופטיס צמח רב חשיבות ברפואה הסינית המסורתית,אגוז שחור, שום, אזדרכת הודית, אלת המסטיק, ז.פפיאה.ז.דלעת.קליפת רימון .ז.מלפפון.לענת המידבר,לענה שיחנית.קינמון,הדס,ציפורן,אורגנו,
חלבונה :שרף אספדיטה, שרף אמוניאקום.שרף אלואה:סברא מורה.
נרחיב בקצרה על צמחי המרפא וטיפול טבעי בתולעי מעיים:
זרעי דלעת
זרעי דלעת הם תרופה עתיקה לתולעי מעיים. יש להשתמש בזרעים טריים ובשלים. הם מכילים חומרים אנטי ליטיים, קוטלי תולעים. יש לאכול כל יום חופן זרעי דלעת מרוסקים עם הקליפה על קיבה ריקה.
זרעי מלפפון
זרעי מלפפון בעלי תכונה קוטלת תולעים ולכן משתמשים בהם במצב של תולעי מעיים. לטיפול בתולעי מעיים יש לקחת 60 גרם של זרעים כתושים של מלפפון ולאכול כפית על קיבה ריקה כל יום.
רימון
לגזע רימון יש פעילות הקוטלת תולעים, אך השימוש בו גורם לתופעות לוואי קשות כגון בחילה והקאות. ניתן להרתיח את קליפת העץ במים למשך כ 15 דקות ולשתות כחצי כוס ביום
שום
לשום מרכיבים קוטלי תולעים. מומלץ לאכול שום באופן יומיומי , בעיקר שום טרי. בנוסף, לסובלים מתולעים יש להחדיר שן שום מקולפת לפי הטבעת. ניתן להשתמש בחומר מסכך. שן השום תצא עם היציאה הבאה. יש לעשות זאת באופן עקבי לפחות למשך 10 ימים מכיוון שזה משך חייה של התולעת מיום בקיעתה. יש להיזהר לא לפצוע את השן השום כדי לא לשחרר את מיץ השום שעלול לשרוף את פי הטבעת.
לענה - Artemisia
הלענה מאוד מרה. יש בה חומרים מכווצים, איכותה קרה ויבשה. יש לה הרבה שמנים ארומטיים, שם נמצאים ‏בעיקר החומרים הפעילים.‏הלענה היא כולגוג, צמח שגורם לכבד לייצר יותר מיצי מרה ועוזר לכבד לדחוף את המיץ. הוא מחזק את מערכת העיכול וסופח גזים.משתמשים בצמח במצבי חוסר תאבון, גאזים, נפיחויות במערכת העיכול.‏סוג נוסף של לענה הוא ה ARTEMISIA VULGARIS ,מתאים יותר לילדים כי טעמו פחות מר. הלענה יעילה ביותר לטיפול בתולעי מעיים. היא גורמת לניקוי של מערכת העיכול ולא מאפשרת לתולעים להתרבות במעי.

ניתן להזמין קומפלקס תולעי מעיים או ערכת טיפול טבעי בתולעי מעיים :049952122

Mrphbosem.com






תגובות